Диджитализация бизнеса и роль лидера в процессе трансформации

AвтoрЮрий Сoрoчинский Гeнeрaльный дирeктoр Nemiroff. Вoзглaвляeт кoмпaнию с 2011 гoдa. Oсвeщaeт aктуaльныe тeмы o бизнeсe, лидeрствe, упрaвлeнии и выxoдe нa глoбaльныe рынки.

Свeжиe исслeдoвaния Гaрвaрдскoй бизнeс-шкoлы пoкaзaли, чтo кoмпaниям, чтoбы oстaвaться кoнкурeнтoспoсoбными, нужнo нeмeдлeннo стaнoвиться нa путешествие цифрoвoй трaнсфoрмaции, eсли oни нe сдeлaли этoгo дo сиx пoр. И инициирoвaть этoт прoцeсс дoлжeн никтo инoй, кaк СEO кoмпaнии.

Кoли в бізнeс-сeрeдoвищі обговорюють невдалі проєкти із запровадження ERP– аль CRM– систем, то головними винуватцями програшу називають збій в самій програмі, либо відсутність досвіду роботи з ними у команди. Втім, зазвичай основна придирка таких невдач все-таки — це відсутність належного лідерства получи и распишись рівні топменеджменту.

СЕО має подати фурнитура

Якщо компанія хоче розпочати процес діджиталізації, ведь саме СЕО має стати основоположником цього процесу.

Керівники-лідери вирізняються адаптивністю, цікавістю давно нового, креативністю — і тим самим заохочують та мотивують інших перед змін власним прикладом.

Близ цьому тип мислення керівництва в цифрову еру повинен відрізнятися від того, яке вимагалось в технологічну епоху. Сьогодні топменеджери невыгодный можуть обмежуватися простим прийняттям рішення ровно по «робити» чи «не робити» сообразно підготовленому працівниками плану змін. Вони мають бути безпосередніми учасниками процесу і навіть ініціаторами, адже саме від них залежатиме, який путь обере компанія та куди він приведе в майбутньому.

Яскравий подкладка — як ми перетворювали офіси та заводик Nemiroff на paper-less і переводили усі процеси компанії в цифровий величина. Хтось каже, що в Україні связно, а подекуди і взагалі неможливо повністю преступить на документи з цифровим підписом. Особливо, коль мова йде про виробництво, ще й в невеликому містечку. Насправді ж, це маловыгодный більше, аніж просто відмовки.

Як обвести успішну діджиталізацію

Діджиталізацію всіх процесів ми почали ще кілька років тому, давно пандемії. І в результаті, це було надзвичайно правильне рішення – полезно з першого дня карантину компанія була готова предварительно віддаленої роботи і це чуточку мінімальний вплив на бізнес.

Ключовим і одним з найважчих завдань для початку трансформації виявилась безлюдный (=малолюдный) технічна сторона питання, а зламати усталений роками форма, що паперові документи кращі і надійніші после електронні.

Будь-яка велика компанія має частку персоналу з консервативними поглядами, тому потрібно було прищеплювати усім працівникам нову культуру і навичку — працювати з компьютер\’ютером та електронним підписом. Держи цьому досить важливому етапі дело СЕО, як піонерів процесу, нехитро необхідна.

Топменеджери мають першими показати подкладка використання нових технологій та зробити це пріоритетом. Тоді це стане потужним поштовхом, аби решта команди прийняла новий микроформат і всі зрозуміли, що інакше вже безграмотный буде, потрібно адаптуватись.

Если СЕО всі зміни спершу тестує возьми власному прикладі, а не чекає для зворотній зв\’язок від команди спеціалістів согласно повній готовності нововведень, — ведь вся команда набагато легше сприймає нові убеждения, опираючись на вже наявний досвід керівництва.

Кончено решта – технічна сторона питання, яку швидко вдалось реалізувати в кілька етапів:

  • Спершу ми проаналізували наявні процеси в компанії і скасували всі необов\’язкові документи, звіти, максимально зменшили внутрішню бюрократію. Всю обов\’язкову документацію, що залишилась, перевели в електронний величина і призначили відповідальних за цей процес. Єдиний виняток — документи, які мають бути паперовими, згідно з чинним законодавством.
  • Потім організували пілотний проєкт з переходу получи и распишись цифрові документи, залучили партнерів, бери базі яких сформували цифрові підписи угоду кому) кожного працівника.
  • Оскільки велика кількість персоналу працює для в офісі, а на виробництві, ми забезпечили всіх працівників, навіть тих, хто неважный (=маловажный) працює безпосередньо з комп\’ютером, доступом предварительно мережі.

У результаті, ми змогли стремительно перевести майже всі кадрові документи, договори з більшістю партнерів і документи обліку в цифровий микроформат. Це дозволило не тільки зменшити витрати для папір, а й неабияк прискорити внутрішні процеси та покращити звітність.

Випробування пандемією

Під часок пандемії ми змогли безболісно і швидко адаптуватися до самого віддаленої роботи. Це дало свободу та мобільність — в електронному форматі продовжити роботу з дому сотень працівників та операції з клієнтами із понад 80 країн світу.​

Навіть усталений копия щодо необхідності паперів в (видах контролюючих органів вдалося зруйнувати нетрудно і непомітно. Під час планової податкової перевірки, компанія надала потрібні документи в електронному вигляді — і неважный (=маловажный) отримала жодних заперечень.

Звісно, перехід получи електронний документообіг і цифровий підпис — це тільки перший етап бери шляху діджитал-трансформації компанії. Та навіть він яскраво демонструє — щоб адаптувати бізнес предварительно цифрової ери, СЕО і топменеджмент компанії мають взяти получи себе відповідальність і зробити ці перші набросок. Ба більше, вони повинні рулить цей процес на кожному з етапів, заглиблюватися в деталі та не мешкая реагувати за необхідності. Вони мають кинути виклик застарілій бізнес-моделі і почати хоча б з невеликих перетворень, які в майбутньому давать разрешение отримати чималі досягнення.

Головне пам\’ятати, що саме лідери спонукають свої команди знаходити найкращі рішення та інструменти с целью входу в цифрову еру і повинні бути ініціаторами піднесення бізнесу давно нового, щораз вищого рівня.